English version English version

sklep z grami, gry rpg, gry planszowe, role-playing, role playing, karciane, karcianki

» wyszukiwanie zaawansowane

Dungeons Karty Poziom

Newsletter

Zapisz się! Informacje o nowościach będziesz dostawać na e-mail! Tylko świeżutkie informacje ;-)

Zapisuję się!
dlaczego warto?

Katalog gier

Centrum Prezentowe Centrum Prezentowe Gry planszowe i towarzyskie Gry planszowe i towarzyskie Łamigłówki Łamigłówki Gry RPG po polsku Gry RPG po polsku Gry RPG po angielsku Gry RPG po angielsku Karcianki kolekcjonerskie Karcianki kolekcjonerskie Gry figurkowe i bitewne Gry figurkowe i bitewne Dla dzieci Dla dzieci Książki i czasopisma Książki i czasopisma Funko - POP! Funko - POP! Akcesoria Akcesoria Promocje Promocje

Sklep w Gdańsku

REBEL - CH Metropolia
poziom -1, przy wyjściu z SKM
ul. Jana Kilińskiego 4
80-452 Gdańsk
tel. 510 804 049

Godziny otwarcia:
09:00 - 21:00 (pon. - sobota)
10:00 - 20:00 (niedziela)

Rebel Times

Numer 147 / Grudzień 2019

pobierz
REBELowe PDKi
Szkoły grają!

Komentarze użytkownika: Enc

Enc

Komentarze tego użytkownika

Zdobyte trofea

Obserwowani i obserwujący

Komentarze (12)


Mutant: Elysium (edycja szwedzka)

dodano: 24.12.2017

Jeśli to edycja szwedzka, czemu pod okładką jest napis "Wydanie angielskie"?

1

Magic The Gathering: Amonkhet - Booster

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 09.09.2017

Za każdym razem, kiedy zamawiam boostery w Rebelu, mile się zaskakuję. Biorę zawsze tylko kilka paczek - tak, by kwota zamówienia była okrągła. Niezależnie od tego ile ich zamówię, zawsze trafia się jakaś niespodzianka. Wcześniej trafił mi się foliowany rare, tym razem dwa mythiki (w tym As Foretold!) w czterech paczkach.

0

My Little Pony: Tails of Equestria RPG

dodano: 10.07.2017

Czy ten podręcznik nie był oferowany w cenie 105,00 zł?

2

My Little Pony: Tails of Equestria RPG

dodano: 18.04.2017

Same here. Nie rozumiem jak można było nie ściągnąć większej partii tych podręczników. Bulwersujące! :)

6

The Dark Eye - Core Rules (miękka oprawa)

dodano: 16.02.2017

Widzę, że plik z DriveThruRPG się bardzo przydał przy przygotowywaniu opisu podręcznika. Szkoda tylko tych "Sample file" na przykładowych stronach, wzięty swoją drogą z previewu wersji pełnowymiarowej.

1

Mistrzowanie RPG

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 19.09.2016

To nie jest almanach dla każdego. Doświadczony MG nie znajdzie tu wiele ciekawych, użytecznych informacji. Może skonfrontować swoją wizję rpg z wizją autora, spojrzeć na jego podejście względem gier. Weteran oceni go na 2-3 w rebelowej skali. Mniej doświadczeni mistrzowie powinni wyciągnąć z książki zdecydowanie więcej. Masa rzeczy jest tu porządnie poukładana i omówiona. Oni ocenią go na 4-5. Daję czwórę, taką na szynach.

5

Symbaroum RPG: Core Rulebook

Oceniam produkt na: 2 - raczej słaby

dodano: 15.08.2016

Bardzo słaba gra z świetną oprawą graficzną. Oferuje zaskakująco niewiele jak na swoją objętość - autorzy sieją tajemnicami, ale wszystko zrzucają na barki MG. Mechanika przeciętna, raczej nie warta poświęcania kilkunastu sesji na jej opanowanie. Symbaroum dla mnie to 1/5, podbiłem ocenę o punkt za oprawę graficzną.

3

Dark Heresy 2ed (edycja polska)

dodano: 22.12.2015

Swój podręcznik nabyłem w sklepie wydawcy, nie mogę więc wystawić grze oceny punktowej. Szkoda, bo dominujące tu „5” fałszują nieco obraz tego systemu. Od strony technicznej podręcznikowi nie można nic zarzucić. Tłumaczenie jest dobre, literówek niewiele, od czasu do czasu można natknąć się na słowo w złej formie albo dziwacznie brzmiący twór. Na tle innych pozycji (nie tylko erpegowych) ekipie tłumaczy i redaktorów należy się pochwała. Jedyne, do czego można się przyczepić to słabe wprowadzenie oraz ciężki język rozdziałów o psionice i walce, ale to drugie to zapewne w dużej mierze wina oryginału. Podobnie wysoko trzeba ocenić oprawę graficzną i sam wygląd podręcznika. Nie jest co prawda tak dobrze, jak w pierwszej edycji (ilustracje trzymają poziom, ale to nie ten sam poziom; skład jest zdecydowanie mniej czytelny), ale i tak jest zdecydowanie lepiej, niż w przypadku wielu innych systemów. Jedynym mankamentem jest… waga podręcznika. Niestety, nie jest tak różowo, jeśli wgryziemy się na poważnie w treść. Dark Heresy to gra poprzedniej dekady, z niby prostymi zasadami, które jednak wspierane są przez masę modyfikatorów, wyjątków i drobnych reguł. Brakuje tu elegancji współcześnie projektowanych systemów, abstrakcji kiedy jest to niezbędne, uproszczeń kiedy są w zasadzie konieczne. Autorzy z niewiadomych przyczyn silą się miejscami na niepotrzebny realizm – może to chęć odwzorowania warunków na bitewnych polach, może symulacja bitewnego WH40k? Ciężko powiedzieć. Z punktu widzenia MG ważne jest to, że albo czeka go/ją wkuwanie dwustu stron podręcznika, albo trzeba wyrzucić większą część tej objętości do kosza. Z fajnych cech – jest tu wszystko, co może być potrzebne poza pojazdami i solidnym bestiariuszem. Przeciętnie wypada sektor Askellon. Planetom brakuje tych charakterystycznych cech, które posiadały układy w sektorze Calixis. Promowane na miejsce startu kampanii Desoleum jest wtórne i naiwne, nie wyróżnia się niczym na tle innych planet-kopców. Bardzo ciekawie wygląda wątek Pandemonium – wiecznego sztormu Osnowy, przetaczającego się przez sektor od tysiącleci. To bardzo mocne narzędzie w rękach MG. Nie tylko jako zjawisko kierujące Akolitami ku kolejnym przygodom czy tajemnica do rozwikłania, ale również jako „coś” z czym trzeba walczyć (o ile w ogóle da się znaleźć sposób na przeciwdziałanie Pandemonium), by sektor Askellon nie upadł. Na koniec muszę wspomnieć o pewnej cesze Dark Heresy, która może skreślić ten system w oczach graczy o większej wrażliwości. Imperium jest krańcowo złe, to totalitarny koszmar, absolutne piekło. Nie sposób tego potraktować serio – trzeba grać z dystansem, z przymrużeniem oka, bawiąc się konwencją, ale nie angażując się w nią mocniej. DH nie jest systemem, w którym można w pełni identyfikować się z bohaterem. Ode mnie Dark Heresy otrzymuje ocenę 3+. Gdyby podręcznik był o 1/3 chudszy, a kolejną 1/3 materiałów (mechaniki) zastąpiono by czymś łatwiejszym, bardziej przyjaznym (zwłaszcza nowym graczom) DH zasłużyłaby zdecydowanie na piątkę. Niestety, to klasycznie napisany system – klasycznie, znaczy z podejściem, że ludzie i tak nie będą używać mechaniki.

18

Dark Heresy 2ed (edycja polska)

dodano: 17.12.2015

@Mazarian: Mechanika (setki setron o walce, broni, pancerzach i umieraniu kontra kilka stron o Wpływie i Subtelności) mówi jasno o czym jest DH. W praktyce pewnie będzie sporo kombinowania i mniej strzelania (przynajmniej u mnie), ale nie jest to spowodowane tym, co jest w podstawce, raczej oczekiwaniom graczy i moim.

4

Medialion Wiedźmin 3: Dziki Gon

dodano: 09.12.2015

@Maciej: I zagadka rozwiązana :) Ciekawi mnie swoją drogą - medalion ma podczas zwisu 40 cm. Czy ta długość się zmienia? I jeśli tak, to kiedy?

2

Medialion Wiedźmin 3: Dziki Gon

dodano: 09.12.2015

Świetnie, że nie ma już magnezu, ale stop nie polega na tym, że topi się jeden metal. Powinna być liczba mnoga, "wysokiej jakości stopu metali". I wciąż nie wiadomo co to za metale. Ołów? Wapń? Rad?

3

Magia i Miecz #4

dodano: 06.11.2015

Numer, który na okładce ma napisane "sierpień" zostaje wydany w listopadzie z opisem, że jest z września.

7

Twój koszyk:


Twój koszyk jest pusty.

Masz pytania?

Jesteśmy na Gadu-Gadu:

12886439 (Aleksandra)

27211 (Artur)

40259215 (Michał)

Możesz też do nas napisać: sklep@rebel.pl
reklamacje@rebel.pl
lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta:
tel. 58 728 49 31,
508 247 667
(godz. 10-16)
Odwiedź nas: Facebook YouTube

Akceptujemy płatności

Przyjmujemy karty VISA, MasterCard oraz szybkie przelewy mTransfer, Płacę z Inteligo, Nordea, Przelew24, MultiTransfer
oraz płatność przy odbiorze.

Abominacja prawo