English version English version

sklep z grami, gry rpg, gry planszowe, role-playing, role playing, karciane, karcianki

» wyszukiwanie zaawansowane

Pokemon Rebel Clash

Newsletter

Zapisz się! Informacje o nowościach będziesz dostawać na e-mail! Tylko świeżutkie informacje ;-)

Zapisuję się!
dlaczego warto?

Katalog gier

Centrum Prezentowe Centrum Prezentowe Gry planszowe i towarzyskie Gry planszowe i towarzyskie Łamigłówki Łamigłówki Gry RPG po polsku Gry RPG po polsku Gry RPG po angielsku Gry RPG po angielsku Karcianki kolekcjonerskie Karcianki kolekcjonerskie Gry figurkowe i bitewne Gry figurkowe i bitewne Dla dzieci Dla dzieci Książki i czasopisma Książki i czasopisma Funko - POP! Funko - POP! Akcesoria Akcesoria Promocje Promocje

Sklep w Gdańsku

REBEL - CH Metropolia
poziom -1, przy wyjściu z SKM
ul. Jana Kilińskiego 4
80-452 Gdańsk
tel. 510 804 049

Godziny otwarcia:
09:00 - 21:00 (pon. - sobota)
10:00 - 20:00 (niedziela)

Rebel Times

Numer 147 / Grudzień 2019

pobierz
REBELowe PDKi
Szkoły grają!
Szkoły grają!

Profil użytkownika: RakaNIshoo

Ostatnio dodane komentarze


Karak

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 12.02.2019

Ideał, oczywiście w kategorii gier, w które można zagrać z dzieckiem i dobrze się przy tym bawić. Ideał, żeby wprowadzić osoby, które nie znają rpg do świata rpg. Nie pamiętam kiedy ostatni raz grałem w przygodówkę, która sprawiła mi tyle radości. Niesamowity klimat odkrywania labiryntu i przeżywania przygód. Świetnie nadaje się dla 7-8 latków. Co prawda są elementy rywalizacji (kto zbierze najwięcej złota - wygrywa) lecz brak otwartych konfliktów (nie atakujemy się wzajemnie, jesteśmy drużyną). Wyjątek klątwa mumii, którą daje się jednemu z przeciwników po wygranej walce z mumią. Jeśli dzieci mają z tym problem, można wprowadzić prostą modyfikację polegającą na tym, że losujemy gracza który dostanie klątwę lub gramy bez tego elementu, ewentualnie pozwalamy zadecydować, że klątwy nie otrzymuje nikt. Można też klątwę wykorzystać, żeby nauczyć dziecko zdrowej rywalizacji. ;) Karak, ma proste zasady i dużo losowości. Dzięki temu młodsi gracze też mają szansę wygrać. Jednocześnie pomimo losowości mamy dużą ilość możliwości rozegrania własnej tury i jeśli się chce to można pogłówkować. Czy powinniśmy chodzić w pobliżu innych bohaterów i pozwolić im odkrywać labirynt a samemu mieć wybór z jakim potworem i o jaką nagrodę będziemy walczyć lub zbierać przedmioty których inni nie mogli unieść? Czy atakować potwora słabego i otrzymać niewielką nagrodę, czy może zaryzykować? Stracić turę na leczenie swojego bohatera, czy może liczyć na szczęście? Ze względu na to, że w każdej grze labirynt będzie inny i inna będzie kolejność losowania potworów a także mamy do dyspozycji 6 bohaterów z różnymi zdolnościami, każda gra będzie inna i w każdej grze będziemy zmuszeni do podejmowania niełatwych decyzji. Kolejną zaletą gry jest jej czas trwania: Jest to maksymalnie 45 minut, niezależnie od ilości graczy. Każdy gracz w swojej turze odkryje część labiryntu, a ten jest ograniczony. Podoba mnie się też to, choć może to być kontrowersyjne, że jest bardzo ograniczona liczba elementów. Każdy bohater dysponuje 2 umiejętnościami, istnieją 2 zaklęcia, 3 sztuki broni (różniące się jedynie wartością ataku - 1, 2 i 3), klucz i skarb oraz 8 różnych potworów (różniących się jedynie siłą i tym co z nich 'wypada'). Na kafelkach labiryntu znajdziemy tylko komnaty i korytarze oraz czasami portal i bardzo rzadko fontannę uzdrawiającą. W mojej opinii jest to wystarczająca liczba elementów, żeby gra oddawała klimat i była ciekawa, jednocześnie nie ma 'przekombinowania' które w sposób sztuczny wydłużało by grę. Ta prostota powoduje, że każdy szybko 'wejdzie' w grę i zapamięta wszystkie elementy. W dodatku mamy pewnego rodzaju przewidywalność - siłę 8 ma tylko szkielet z kluczem i zawsze po jego pokonaniu otrzymamy klucz. Wydanie gry jest bardzo ładne. Świetny pomysł na karty bohaterów - na każdy element jest miejsce. Na sam koniec postaram się znaleźć wady gry. Przyczepie się w takim razie do samego labiryntu, który bardzo łatwo rozsypuje się podczas gdy pionki się po nim przemieszczają. Szczególnie gdy 'operator' pionków ma 7 lat ;)

6

Komplet Kości Descent: Wędrówki w mroku

Oceniam produkt na: 5 - dla mnie ideał :)

dodano: 19.11.2013

Obowiązkowy zestaw do gry w Descent. W podstawce znajdują się 1-2 kostki każdego koloru, a już podczas pierwszego Aktu kampanii, można natrafić na sytuacje, gdzie są potrzebne np 4 szare kostki. W Akcie drugim rzucamy już standardowo 2 "power dice" i każda zdolność dodająca kolejną, powoduje konieczność "zapamiętania" wyniku na starej kości i jej przerzucenia, co jest dość czasochłonne i kłopotliwe. Nadmiarowe kostki obrony przydają się również podczas rozpatrywania ataków obszarowych, aby zaznaczać obronę poszczególnych figurek.

3

Dice Tower - Elven

Oceniam produkt na: 4 - dobry, solidny produkt

dodano: 21.05.2013

Przyznam, że trochę się bałem zamówić wieżę, ze względu na istniejącą tutaj opinię. Okazało się jednak, że z jej złożeniem nie było problemów. Złożyłem gołymi rękami bez żadnych narzędzi i zajęło mi to około 20 minut. Może dostałem jakiś lepszy egzemplarz? Wieża wygląda ładnie i spełnia swoje zadanie znakomicie. Polecam.

0

Pokaż wszystkie (12)

Ostatnio zdobyte trofea

Bardzo mnie lubią!

10 osób polubiło Twoje komentarze

Czytam newsletter

Zapisanie się do newslettera

Fan FFG

Zakup 5 różnych gier wydawnictwa Fantasy Flight Games

Fan Galakty

Zakup 5 różnych gier wydawnictwa Galakta

Gołąb na dachu...

Zapisanie się do powiadomień o zmianie dostępności 3 produktów

Gram rodzinnie

Zakup 10 różnych gier z kategorii "Familijne"

I speak English

Tytuł: Poliglota

Zakup gry wydanej w języku angielskim

Jubileusz

Tytuł: Weteran

10 lat z REBEL.pl

Pokaż wszystkie (19)

Twój koszyk:


Twój koszyk jest pusty.

Masz pytania?

Jesteśmy na Gadu-Gadu:

12886439 (Aleksandra)

27211 (Artur)

40259215 (Michał)

Możesz też do nas napisać: sklep@rebel.pl
reklamacje@rebel.pl
lub zadzwonić do Biura Obsługi Klienta:
tel. 508 247 667
(godz. 10-16)
Odwiedź nas: Facebook YouTube

Akceptujemy płatności

Przyjmujemy karty VISA, MasterCard oraz szybkie przelewy mTransfer, Płacę z Inteligo, Nordea, Przelew24, MultiTransfer
oraz płatność przy odbiorze.

black angel